Każdy moment jest dobry, by gadać o profilaktyce, a jeszcze lepiej – badać się. Dzięki współpracy z BIGFORMAT.tv znów będziemy mogli krzyknąć – prostatę trzeba badać!
„Kto nie wypina, tego wina”, „Aby żyć, czasem wystarczy się schylić” i „Rozmawiasz z kumplami o dupach? Pogadaj o swojej” to hasła kampanii społecznej Badaj*Gadaj Fundacji Rak’n’Roll. Celem kampanii jest szerzenie wiedzy na temat raka prostaty, jednego z najczęściej występujących wśród mężczyzn nowotworów oraz konieczności wykonywania regularnych, corocznych badań profilaktycznych w tym kierunku u mężczyzn w wieku powyżej 40 lat. Jest to jedyny sposób zapobiegania i wczesnego wykrycia tego schorzenia, co daje szanse skutecznego leczenia. Od 26 stycznia br. kampania emitowana jest na wielkoformatowych nośnikach DOOH należących do spółki BIGFORMAT.tv oraz na 22 ekranach sieci UNDERBOARD w przejściach podziemnych pod Dworcem Centralnym w Warszawie.
Cieszę się, że jako BIGFORMAT.tv możemy włączyć się w promocję zdrowia mężczyzn poprzez wspieranie kampanii Gadaj*Badaj – mówi Czarek Sochacki, Client Service Director BIGFORMAT.tv. Myślę, że pojawiające się na naszych ekranach hasła kampanii Fundacji Rak’n’Roll z pewnością zaintrygują, być może wywołają uśmiech, a przede wszystkim zmuszą do chwili refleksji nie tylko panów, ale również kobiety, którym na sercu leży zdrowie ojców, mężów czy partnerów– dodaje.
Więcej informacji na temat prostaty — Gadaj*Badaj