Zapraszamy na Debatę „Polskie NGO 3.0”. Spotkanie zostanie poświęcone nowoczesnym i kreatywnym rozwiązaniom technologicznym, wykorzystywanym przez organizacje działające w trzecim sektorze. Wezmą w nim udział przedstawiciele fundacji i inicjatyw społecznych, które najbardziej efektywnie wykorzystują potencjał nowoczesnych rozwiązań w swoich działaniach statutowych. Wszyscy uczestnicy będą mogli dowiedzieć się jak wykorzystać innowacyjne technologie, w celu opracowania skutecznych kampanii społecznych i efektywnego zbierania środków na cele statutowe. Spotkanie odbędzie się we wtorek, 29.11.2016r.
Już jutro w warszawskim biurze co-creatingowym „The Brain Embassy” o godzinie 11:00 rozpocznie się Debata „Polskie NGO 3.0”. W spotkaniu dotyczącym wykorzystania innowacyjności w celach charytatywnych oraz wpływu internetu i nowych technologii na rozwój trzeciego sektora w Polsce, wezmą udział przedstawiciele fundacji i pomysłodawców najciekawszych akcji społecznych. Każdy z nich podzieli się swoimi doświadczeniami w zakresie opracowania efektywnych kampanii społecznych, szybko docierających do odbiorców dzięki możliwościom jakie niesie internet.
• Przedstawiciel Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – wypowie się na temat „Mulitimożliwości pomocy”. Na przykładzie Wielkiego Finału WOŚP przedstawi nieograniczone możliwości pomocy, dzięki korzystaniu z dostępnych dla każdego technologii i stworzeniu wszechstronnej i komplementarnej platformy do działań charytatywnych, która angażuje w pomoc wszystkich Polaków.
• Przedstawiciel Fundacji Rak’n’Roll – poruszy temat „Odwaga w sieci”. W swojej wypowiedzi odniesie się do stosowania niestandardowych i odważnych przekazów informacyjnych, które zmieniają schemat myślenia na temat choroby nowotworowej, przy użyciu social mediów, na przykładzie kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”.
• Przedstawiciel Fundacji SYNAPSIS – zgłębi temat „Mniej stereotypowi”. Na przykładzie kampanii „Autyzm wprowadza zmysły w błąd” opartej na sugestywnych viralach krążących w internecie z udziałem Bartłomieja Topy, wypowie się na temat wykorzystywania nowych technik przekazu, w celu edukacji czym jest autyzm oraz zmiany myślenia o osobach dotkniętych tym zaburzeniem.
• Przedstawiciel T–Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami – odniesie się do tematu „Aktywni dla wspólnego celu”, w którym wypowie się na temat wykorzystania środków marketingowych w ramach nowoczesnego CSRu i budowania emocjonalnej więzi z klientami, przy osiąganiu wspólnego celu charytatywnego, na przykładzie akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami.
• Przedstawiciel Fundacji Maraton Warszawski – w kontekście „Więcej niż bieganie”, wypowie się o zaangażowaniu środowiska biegaczy i wykorzystania ich pasji do biegania, przy użyciu kanałów social mediowych, w celu wsparcia jednej z 6 charytatywnych organizacji, na przykładzie akcji „Biegam Dobrze”.
• Przedstawiciel Fundacji FaniMani – poruszy temat „Świadomość pełna korzyści”. Gdzie na przykładzie serwisu FaniMani.pl opowie o bezkosztowym sposobie wspierania NGO, podczas zakupów online oraz odnalezieniu wspólnej płaszczyzny dla trzeciego sektora i biznesu.
Dzięki dwupanelowej formie debaty wszyscy uczestnicy spotkania będą mogli aktywnie wziąć udział w rozmowach, z których w jasny sposób dowiedzą się jak wykorzystać innowacyjne technologie w celu opracowania skutecznych kampanii społecznych. Z kolei w drugiej części uzyskają odpowiedzi na pytania: skąd i jak pozyskać fundusze? – czyli poznają nowoczesne metody, efektywnego zbierania środków na cele statutowe.
Organizatorem i pomysłodawcą Debaty „Polskie NGO 3.0” jest Fundacja FaniMani, która wspiera inne organizacje społeczne w zbieraniu funduszy na działania statutowe. Swoją misję realizuje m.in. przez prowadzenie serwisu FaniMani.pl, gdzie każdy może – bez dodatkowych wydatków – wspierać wybraną organizację pozarządową przy okazji zakupów w ponad 800 sklepach internetowych. Wystarczy wskazać, na rzecz której organizacji sklep ma przekazać cześć (średnio 2,5%) wydanych przez nas pieniędzy. Ścisła współpraca z otoczeniem biznesowym pozwala FaniMani oferować narzędzia, które pomagają w zbieraniu pieniędzy bez ryzyka i kosztów, zarówno dla osób pomagających, jak i dla adresatów pomocy finansowej, podczas standardowych zakupów online. Ponadto Fundacja angażuje się w tworzenie nowoczesnych narzędzi dedykowanych trzeciemu sektorowi: serwis płatniczy FaniPay czy usługi tworzenia zbiórek. „Liczymy, że wnioski z naszej debaty zostaną dostrzeżone przez trzeci sektor, a wskazówki udzielone przez naszych głównych gości przyczynią się do poprawy sytuacji polskich NGO” – Norbert Wierbiłowicz, prezes zarządu Fundacji FaniMani.