Aktualności

Coś Do Nich Mam kampania Fundacji Rak’n’Roll nagrodzona pięcioma mieczami KTR (dwa srebrne oraz trzy brązowe) oraz srebrem w kategorii The Best of Facebook.

„Najlepsze reklamy biorą się z odwagi i talentu, a docenianie ich dodaje jeszcze więcej odwagi utalentowanym twórcom. Tym od 2004 roku zajmuje się KTR – największy i najbardziej rzetelny konkurs kreatywności w Polsce. KTR został stworzony przez twórców reklamy, którzy uczestniczą w ciągle zmieniającej się branży i wszystkie te zmiany uwzględniają, rozwijając konkurs. Celem KTRu jest wyłanianie najlepszych prac, ale także tych najlepszych z najlepszych, które będą przyznawane w trzech głównych kategoriach: Communication, Design oraz Craft.” piszą założyciele Klubu Twórców Reklamy.

W kampanii „Coś do nich mam” nagrodzono opracowanie a następnie przygotowanie wielkiej premiery zupełnie wyjątkowego na polskim rynku produktu – żelu, którego wystarczy użyć raz w roku, aby zachować piękno i potwierdzić zdrowie swoich piersi. Produkt był dopasowany do każdego kształtu piersi – zezowatych, sterczących, trójkątnych… a nawet silikonowych! Ten cudowny produkt okazał się być niczym innym jak żelem do USG. Tym samym, którego lekarz używa podczas każdego badania! Koncepcja spodobała się licznym gwiazdom i influencerkom, które miały na tyle odwagi, by… pokazać swoje cycki. Co więcej, mając na myśli swój biust, odważnie wypowiedzieć dwuznaczne hasło kampanii „Coś do nich mam”.

Kampania przeprowadzona była głównie w Internecie a jej unikalność polegała na nieoczywistej zabawie konwencją. Zainaugurowały ją liczne gwiazdy: Karolina Gilon, Joanna Horodyńska, Joanna Jabłczyńska, Julia Kuczyńska (Maffashion), Daria Ładocha, Małgorzata Rozenek-Majdan, Barbara Wrońska, Jessica Mercedes, Julia Wieniawa, Aleksandra Hamkało, Zosia Ślotała, które za pomocą aplikacji dostępnej na Messengerze wybrały żele odpowiadające kształtom swoich piersi. 15 października, w dniu startu kampanii przypadającym na Dzień Zdrowia Piersi, pochwaliły się tym z całym światem na swoich kanałach social media. Dopiero w kolejnym kroku zdradziły, że żel tak naprawdę nie jest rewolucyjnym kosmetykiem a produktem stosowanym powszechnie w gabinetach, w których przeprowadza się USG piersi. Gwiazdy wspierając kampanię zachęciły swoje fanki do regularnego badania piersi. W doborze żelu oraz umówieniu się na badanie wspierał Polki nowy BOT o nazwie „BOOBlabla” dostępny na Messengerze. Dzięki niemu, w prosty sposób mogły umówić się na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.

Głównym partnerem akcji jest AVON Kontra Rak Piersi. Kampania została stworzona przez agencję DDB&Tribal przy współpracy z Facebook Creative Shop, Moodage, Big Picture, MessengerFox, Gutenberg Networks, Shootme Visual Artists i studiem Televisor, Warner Music Poland i Kayax.

Więcej o kampanii: Coś Do Nich Mam

Foto: KTR/SAR

Kategorie

Archiwum

Fundacja
Rak’n’Roll. Wygraj Życie!
Al. Wilanowska 313A
02-665 Warszawa
NIP: 9512296994
zobacz na mapie
22 841 27 47
biuro@raknroll.pl
BNP PARIBAS:
39 1600 1462 1893 9704 1000 0001
KRS 0000338803
zbieraj na Facebooku
Rak'n'Roll @ Facebook
Rak'n'Roll @ Instagram
Rak'n'Roll @ Twitter
Rak'n'Roll @ LinkedIn
Sklep Rak'n'Roll