Kampania #CosDoNichMam została nagrodzona czterema nagrodami Złote Spinacze 2019!
– Złoty Spinacz w kategorii Efektywność
– Złoty Spinacz w kategorii Medycyna i Zdrowie
– Srebrny Spinacz w kategorii Launch produktu, usługi lub firmy
– Brązowy Spinacz w kategorii Kampania społeczna
W kampanii „Coś do nich mam” nagrodzono opracowanie a następnie przygotowanie wielkiej premiery zupełnie wyjątkowego na polskim rynku produktu – żelu, którego wystarczy użyć raz w roku, aby zachować piękno i potwierdzić zdrowie swoich piersi. Produkt był dopasowany do każdego kształtu piersi – zezowatych, sterczących, trójkątnych… a nawet silikonowych! Ten cudowny produkt okazał się być niczym innym jak żelem do USG. Tym samym, którego lekarz używa podczas każdego badania! Koncepcja spodobała się licznym gwiazdom i influencerkom, które miały na tyle odwagi, by… pokazać swoje cycki. Co więcej, mając na myśli swój biust, odważnie wypowiedzieć dwuznaczne hasło kampanii „Coś do nich mam”.
Kampania przeprowadzona była głównie w Internecie a jej unikalność polegała na nieoczywistej zabawie konwencją. Zainaugurowały ją liczne gwiazdy: Karolina Gilon, Joanna Horodyńska, Joanna Jabłczyńska, Julia Kuczyńska (Maffashion), Daria Ładocha, Małgorzata Rozenek-Majdan, Barbara Wrońska, Jessica Mercedes, Julia Wieniawa, Aleksandra Hamkało, Zosia Ślotała, które za pomocą aplikacji dostępnej na Messengerze wybrały żele odpowiadające kształtom swoich piersi. 15 października, w dniu startu kampanii przypadającym na Dzień Zdrowia Piersi, pochwaliły się tym z całym światem na swoich kanałach social media. Dopiero w kolejnym kroku zdradziły, że żel tak naprawdę nie jest rewolucyjnym kosmetykiem a produktem stosowanym powszechnie w gabinetach, w których przeprowadza się USG piersi. Gwiazdy wspierając kampanię zachęciły swoje fanki do regularnego badania piersi. W doborze żelu oraz umówieniu się na badanie wspierał Polki nowy BOT o nazwie „BOOBlabla” dostępny na Messengerze. Dzięki niemu, w prosty sposób mogły umówić się na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.
Głównym partnerem akcji jest AVON Kontra Rak Piersi. Kampania została stworzona przez agencję DDB&Tribal przy współpracy z Facebook Creative Shop, Moodage, Big Picture, MessengerFox, Gutenberg Networks, Shootme Visual Artists i studiem Televisor, Warner Music Poland i Kayax.