Dzień na U to ważna data w kalendarzu każdej kobiety. To kobiece „ruchome święto”, które wypada raz w roku. U każdej z nas kiedy indziej. W październiku 2019 roku wraz z Avon Kontra Rak Piersi zachęcaliśmy Polki do regularnego potwierdzania zdrowia piersi. Po chwili zatrzymania spowodowanego pandemią i skupieniem na tym, by odnaleźć się w nowej rzeczywistości, wracamy z przypomnieniem, że każda kobieta raz w roku potrzebuje dnia na USG piersi.
Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi, bo w biegu i natłoku codziennych spraw po prostu o tym zapomina. Dodatkowo, ostatnio cała nasza uwaga była ostatnio skupiona na informacjach dotyczących COVID-19. Zamknięte były nie tylko salony kosmetyczne czy fryzjerskie, ale także wiele gabinetów lekarskich. Teraz, gdy nie obowiązują nas aż tak restrykcyjne obostrzenia, warto przypomnieć o badaniach profilaktycznych. Troska o zdrowie piersi jest formą dbania o siebie tak samo oczywistą, jak wizyta u kosmetyczki czy fryzjera, na które z utęsknieniem czekała każda dziewczyna. Pora więc odwiedzić także gabinet USG!
Do akcji przyłączyło się Booksy – aplikacja, dzięki której bez wychodzenia z domu można umówić się online do fryzjera, kosmetyczki, fizjoterapeuty czy trenera personalnego, jak również na wizytę w banku czy sklepie z elektroniką. Dzięki temu, wybrane przez siebie zabiegi Dnia na U będzie można umówić dogodnie w jednym miejscu, bo do aplikacji Booksy, dołączają gabinety USG.
Obecna odsłona kampanii ma również za cel dotarcie do kolejnych gabinetów, oferujących USG. Organizatorzy chcą zachęcić kolejne placówki do dołączenia do akcji – by wspólnie przekonywać Polki, że badania profilaktyczne to forma dbania o siebie i część stylu życia.
Badanie USG to badanie całkowicie bezpieczne, bezbolesne i nieinwazyjne. Raz w roku każda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, dzień na USG, by potwierdzić zdrowie piersi!
Partnerami letniej edycji Dnia na U są Booksy i Novartis. Za pomysł i realizację kampanii Dzień na U odpowiada agencja DDB Warszawa. Komunikacją PR oraz działaniami z zakresu influencer marketingu zajęła się agencja Garden of Words. Za zakup mediów odpowiada PHD Media. Materiały animowane przygotowało studio TELEVISOR, a stronę dziennau.pl – Happy Endians.
Dodaj do kalendarza Dzień na U i dołącz do nas!