Nawarzyliśmy piwa, to teraz trzeba je wypić 😁 Trzy nagrody w konkursie #ZłoteSpinacze2018 są nasze! 🍻 Kampania „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” i
🏆 złoty spinacz w kategorii NGO i sektor publiczny
🏆 złoty spinacz w kategorii Content marketing – branded content
🏆 brązowy spinacz w kategorii Kampania społeczna
Komunikacja „Nie ma Rak`n`Rolla bez procentów” oparta została na grze słownej mającej na celu zwrócenie uwagi, że fundacja do działań potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. W ramach kampanii powstały trzy filmy ukazujące prywatne historie podopiecznych Fundacji – Miłość opowiadająca romantyczną historię Gosi i Dawida, Zabawa przedstawiająca historię Oli oraz Wygrana poświęcona historii Michała, który jeszcze 5 lat temu zmagał się z rakiem, a obecnie biega górskie ultramaratony. Ponadto, kontraktowy browar rzemieślniczy Inne Beczki uwarzył dla Fundacji specjalne piwo bezalkoholowe o nazwie „KRS 000 338 803”, którego etykieta została zaprojektowana tak, aby w prosty sposób zapamiętać nazwę, którą należy wpisać w deklaracji podatkowej.
Wielkie podziękowania dla twórców: Adrianny Morze, Kasi Szewczyk, Adama Sierocińskiego, Antoniego Kaminskiego, Mateusza Cukierskiego i Rafała Rysia z Grey Group Poland, Jakuba Szulczewskiego z browaru Inne Beczki oraz super ludzi z SHOOTME Visual Artists, Wolowski&Partners Studio, indaHash, Lettly, MediaCom! You guys rock! 🤘💪🔥
Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów! Nie ma Rak’n’Rolla bez Was! ❤️ Cheers! 🍻